środa, 8 sierpnia 2012

Lagoon

Delikatny, pastelowy komplecik w hafcie koralikowym składający się z kolczyków i naszyjnika. Użyłam głównie 11 opaque rainbow white, 8/0 ceylon cobler peach i 15 opaque turquoise z małymi domieszkami kolorów zbliżonych. Spód części haftowanych podszyty złotą ekoskórką.

Kolczyki  z udziałem pastylek amazonitu, zawieszone na biglach ze stali chirurgicznej. Średnica 3,5 cm.



Naszyjnik z udziałem kaboszonu awenturynu i pastylek amazonitów wyciętych w formie kwiatów.
Części haftowane o wielkości : główna długość 4,5 cm, szerokość 3,5 cm, dwie mniejsze o średnicy 2,5 cm. Sznur koralikowy wypleciony na igle o długości każda część 17 cm z zapięciem typu toggle.
Po rozłożeniu długość całkowita naszyjnika 45 cm, więc będzie się układał blisko szyi.









I jeszcze zdjęcia kompletu w całości.




Rozmarzyłam się o wakacjach na ciepłym, czysty piasku i wodzie przeźroczyście błękitnej....

8 komentarzy:

  1. Piękny komplet :) Ja sie też przymierzam do beadingu zobaczymy co ciekawego z tego wyjdzie. Pozdziwiam Pani prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna subtelna kolorystyka, tylko się zachwycać ach... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny komplet - taki delikatny!.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś Pięknego!!! Mi takie nie wychodzą :( Zapraszam na mojego bloga http://pearllart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny koralikowy komplecik. Jednocześnie ciepły i wytworny.Ma w sobie to coś, co sprawia, że jest mi cudownie na duszy, gdy na niego patrzę. Przepiękny, nie tylko zewnętrznie:)))
    IP

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne pastelowe kolory, piekny komplet!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, eteryczny komplet! Wspaniały!

    OdpowiedzUsuń