sobota, 18 maja 2013

Lavanya

Lavanya w języku hindi znaczy piękna dziewczyna.
Stworzyłam wisior i kolczyki niekoniecznie do kompletu w kolorystyce ulubionej, czerwono-złotej. Miało być ozdobnie.
Piękny czeski, szklany guzik ubrany haftem w błyskotkowe Toho, SuperDuo i FP.  Guzik pod złotym wzorem mieni się od zieleni, błękitu po róż fuksjowy. Tył wykończony bordową skórką licową. Długość sznura 65 cm, zapięcie wyplecione. Długość wisiora 9 cm, szerokość max 5,5 cm.
Kolczyki, wachlarzyki na miedzianych biglach angielskich haftowane na jadeitach. Szerokość 4,5 cm, długość 3,5 cm. Pięknie prezentują się na uszach. Jaka szkoda, że nie dysponuję podręczną modelką.









24 komentarze:

  1. komplet jest cudowny! :) szczególnie kolczyki mnie urzekły, wachlarzyki z superduo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak mi słów - cudeńko! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Twoje prace... Są niepowtarzalne.. I choć kolorystyka zupełnie nie moja, to jednak wykonanie, wzór, połączenie - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż brak mi słów. Przepiękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiałam do tej pory cichutko i skrycie, a teraz już całkiem jawnie - FANTASTYCZNE!

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite.. brak słów..

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny komplet! Śliczny projekt a kolczyki wprost cudowne:) gratuluję cierpliwości w ich wykonaniu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfekcja wykonania, podziwiam i zazdroszczę, mi jeszcze trochę brakuje do twojego poziomu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity komplecik - precyzyjnie przemyślany i wykonany - świetnie dobrane kolorki - rewelacja. Gratuluję pomysłów na przepiękną i oryginalna biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne! Połączenie kolorów-wyjątkowe!
    Za ile kolczyki mogą zmienić właściciela? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń