wtorek, 22 września 2015

JOY

Praca zostałą wykonana na konkurs kalendarza Royal stone pt. Cudowne lata.
Tworzenie jej sprawiło mi wiele radości. Nie rysowałam projektów, nie zastanawiałam się, po prostu zobaczyłam w głowie gotową pracę. Potem z chwili na chwilę koraliki w kolorze cukierków i ciasteczek  przybrały tę formę.
 Centralny element został wyhaftowany przy użyciu taśm cyrkoniowych, elementy łączące wyplecione. Użyte w pracy kryształki Swarovski i taśmy cyrkoniowe sprawiają, że naszyjnik błyszczy się przy każdorazowym ruchu i zmianie oświetlenia.






 Inspiracją kolorystyczną do stworzenia JOY było poniższe zdjęcie.





7 komentarzy:

  1. Piękny! Nietypowy:) najbardziej podoba mi się "łańcuszek" :) uwielbiam takie kolory! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Landrykna! Ależ optymistyczna i letnia! Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda równie słodko jak jego inspiracja :)

    http://arseya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń